Fotoinspiration på minus
 
Just nu ligger verkligen fotoinspirationen på minus, och orsaken kan ni se på bilderna ovan. Mest troligt behövs ingen närmare förklaring... ;-P  Skitigt överallt, då det varit plusgrader idag; vilket innebär att det blivit blött, slaskigt och skitigt här i stan :-(
Dessutom är det så äckligt mörkt; redan vid 15:00 är det hyfsat mörkt numera. Och vid kl.16 är det helt mörkt.
Deprimerat värre!
Nåja, det är ju i alla fall snart December, vilket betyder att vi snart får börja julpynta. Blir mycket mysigare när man får se ljusstakar i alla fönster :-D
Men just nu är fotoinspirationen långt ner på minus, vilket känns oerhört trist!
Era fantastiska kommentarer!
1

Fin bild!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag har exakt samma känsla!!!

Svar: Vad skönt att det inte bara är jag som känner så ;-) Ibland känns det som om jag klagar för mycket, men jag AVSKYR verkligen november!! Men jag får tänka som så, att för varje dag som passerar kommer vi en dag närmare december (och sedan sommaren) ;-)
Hoppas du får en fin fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag är en sån person som älskar när det är mörkt, tycker det är jättemysigt... Därför älskar jag bilderna i det här inlägget :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
Önskar att jag också gillade mörkret mer. Tror att mycket av anledningen till att jag inte gillar det är att jag är mörkrädd ;-) Däremot kan jag erkänna att det är mysigt till viss del ;-) T.ex. när man sätter sig ner på kvällarna och tänder ljus inomhus, speciellt i december :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?