Fredagsmys, fredagstankar och Novemberfunderingar
 
I brist på bilder får det bli en på kvällens popcornskål; fick agera fredagsmyset idag ;-)
Jag är även extremt sugen på julmust just nu, och det kräver en väldig motståndskraft när jag går förbi alla pallar med mustflaskor på affärerna. En månad kvar...
 
Av någon anledning känns det lite konstigt idag. Ena stunden känner jag fredagskänslan medans i nästa sekund känns det inte som om det är fredag överhuvudtaget... Vet inte varför. Kanske för att det var Halloween igår. Trots att det inte är en helgdag och att den officiellt inte firas i det här landet så kanske det ändå är det som spelar in?
Just nu är det en sådan stund som gör att det inte känns som om de är fredag.
Men men, det är inte hela världen ;-) Så kan det bli ibland, och nu ska jag inte tjata om det längre.
 
Det är ju som sagt även första November idag, vilket känns sådär lagom deprimerande. Just November och Januari är mina två hatmånader! Det händer ingenting, löven har fallit från träden och det är bara mörkt. Sedan vi ställde om klockorna till vintertid så är det nu mörkt klockan fyra på eftermiddagen.
Det i sin tur betyder att det är mörkt när man slutar arbetet för dagen. Och trots att jag inte har något jobb just nu så blir det ändå som att jag tänker på det viset...
Jag skulle behöva något som tar mig igenom November!
Någonting, nästan vad som helst, som tar mig igenom den här månaden. Något som gör vardagen lite mer uthärdlig tills det är dags att börja julpynta.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?