Äntligen höst på bloggen!
 
Äntligen har det blivit lite höstigare på bloggen; tyckte bilden i förra headern var liiite väl somrig för årstiden...
Däremot tror jag detta är tredje eller fjärde designen jag gjort innan jag blev nöjd ;-) Nu är det bara profilbilden som ska bytas ut, då även denna är lite väl somrig. Vit sommarklänning passar ju inte direkt i en höstdesign, så vid tillfälle måste jag ta mig ut för att fota lite nya självporträtt.
 
Är tyvärr inte riktigt 100% nöjd med designen, men tror inte att jag någonsin kommer bli det. Av den anledningen att jag inte är 100 säker på hur jag vill ha den.
Era fantastiska kommentarer!
1

Jätte fin :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jätte fint!! :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Så himla snyggt :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

tjusigt!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Tycker du är GRYM!! Tänk om jag hade bara en bråkdel av ditt kunnande.
Så snyggt och superhöstigt. Love it!!

Svar: Tack! Vad roligt att höra (läsa) :-D Ja, kände att det var dags att byta ut den förra, väldigt somriga, designen :-)
Däremot sträcker sig mitt kunnande inte utanför blogg.se´s gränser, vilket är den största anledningen till att jag envist klamrar mig fast här. Drömmen är att en dag ha kunskaperna till att kunna designa "fritt", t.ex. koda hemsidor. Men för tillfället känns det bra att hålla mig till bloggdesign på blogg.se :-)

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Mycket mysig höstdesign!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar den :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Åh, hur fint somhelst! Hösten är min favoritårstid :)

Svar: Tack :-D Ja, jag måste erkänna att hösten är riktigt mysig, trots att jag i allmänhet inte gillar den ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?