Cupcake tea
 
Har sett bland annat denna tesmaken på massvis med olika bloggar vid det här laget, men det har inte blivit av att testa det ännu. Vilket i och för sig är rätt underligt, då jag brukar vara alldeles för nyfiken på nyheter.
Men då jag såg att just den här smaken faktiskt var grönt te (det enda te jag gillar) så fick den följa med i kundkorgen.
Har ni smakat denna? Vad tyckte ni?
Era fantastiska kommentarer!
1

Vill också smaka denna!

Svar: Den var riktigt god, för att vara en sådan pass speciell smak. Men tror nog att jag till större delen kommer fortsätta hålla mig till vanligt grönt te med citrus :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Den med blåbär är också sjukt god ska nämnas =) Jag gillar bägge sorterna, men jordgubbssorten är "lite" godare imo ^^

Svar: Då måste jag nog kanske smaka den med blåbär också :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag har itne smakat på den men kommer garanterat köpa med mig den hem imorgon efter skolan, är ju heeelt besatt av téer, speciellt på hösten ;D

Svar: Den var helt okej, för att vara en sådan lite speciell smak. Kan hända att jag köper hem den fler gånger, men kommer nog till största delen hålla mig till vanligt grönt te med citrus :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Åh, den vill jag också smaka!

Svar: Den var helt okej :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Tycker att den smakar som jordgubb bara, men god och har den hemma själv :) Har även den med blåbärsmuffins den är lite godare enligt mig :D

Svar: Den var helt okej, tyckte jag. Speciellt för att vara en sådan lite "udda" smak. Kommer eventuellt att köpa den fler gånger, men kommer nog mest att hålla mig till mitt vanliga grönt te citrus.
Jag måste nog köpa blåbärssmaken också, då det är den andra jag sett på en massa bloggar ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Go for It säger jag bara =) De borde lägga till Hallon i deras sortiment också!

Svar: Det kanske kommer det också :-) Jag tycker att de senaste åren har det nästan varit som en explosion av nya smaker på allting :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Vi får hoppas det ;) Absolut! Speciellt på te fronten =) Men det är jag bara tacksam för så ^^

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?