Gallery Friday: Lås
 
Hejsan alla Fredagsgallerister!
Ursäkta att mitt inlägg kommer så sent. Men jag håller mig i alla fall inom ramen av Fredag ;-)
Fredag är det alltså, och dags för oktober månads näst sista tema i Galleri Fredag. Oktobers värdinna är Birgitta på Lidingö, och hennes tema idag är LÅS.
 
Har tyvärr inte kommit på någon roligare tolkning än att publicera en serie bilder av just hänglås. Men det är inte fy skam det heller ;-)
Bilderna är fotade under den fotorundan jag gjorde i början av månaden, då jag bland annat fotade Hortlaxkyrkan och de höstfärgade bilderna från Hammenviken i Öjebyn.
Era fantastiska kommentarer!
1

Det var ju jättebra, Erica.
Snygga bilder på lås!
Jättefina!!
Som vanligt vet jag inte vad som är snyggast, svartvitt eller färg...
Ha en fin kväll!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
Ja, mitt bidrag den här veckan fick bli bilder på hänglås i lite olika vinklar ;-) Det där med färg eller svartvitt brukar jag också ha problem med... jag älskar ju svartvita bilder då de oftast har en väldigt speciell känsla över sig. En känsla som är svår att uppnå med färgbilder. Men klara, härliga färger gör ju också otroligt mycket för en bild!

Så det är svårt det där :-)

Ha en toppenfin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Fint! Ha en skön helg!

Svar: Tack! Detsamma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fina bilder!
Hihi, jag fotade också hänglås ;-).

Svar: Ursäkta för det sena svaret!
Tack! Vad roligt att du gillade bilderna :-D Jag gillade din hänglåsbild också!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?