Hösten är väldigt vacker ändå
 
Det har inte blivit särskilt många fototurer med bil den här sommaren, tyvärr. Men vad ska man göra när bensinen är så förjordat dyr?! Jag menar; att vi tycker det är BILLIGT när den är nere på 13:90kr/liter säger väl det mesta... Kommer ju ihåg när bensinpriset gick upp till tvåsiffrigt och vi då tyckte det var okristligt dyrt...
Nåja, det var inte bensinen detta inlägg skulle handla om, så vi lämnar det.
 
I alla fall, det har inte blivit så många fototurer; därför passade jag på att åka runt lite i förrgår när jag var och fotade lite HDR-material på Hortlax kyrka.
Hösten ÄR verkligen en vacker årstid! Det är en fröjd att fota och de enda stressmomenten är att inte hinna fota allt man vill innan det blir mörkt (vilket det blir runt 19-tiden nu) och att inte hinna fota tillräckligt mycket innan löven ramlar av.
Önskar att det var här som det är mer söderut (som t.ex. när vi var till Belgien för två år sedan), att den vackra hösten (MED alla vackra löv) sträcker sig typ ända in i november.
Era fantastiska kommentarer!
1

Riktigt fina bilder:D

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jodå, hösten kan absolut vara vacker! När vädret stämmer och man hittar vackra färgklickar! Superfina bilder!

Svar: Tack :-D Ja, visst är hösten vacker ur fotosynpunkt! Bara synd att vi även måste dras med mörkret och kylan ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?