Mitt julgodis
 
Hittade dessa på COOP idag, och kunde inte motstå frestelsen att köpa hem ett nät! Det är visserligen något jag starkt förknippar med jul (och jag spjärnar ju emot allt som har med jul att göra fram till slutet av november) men det är ju trots allt bara frukt.
Clementiner/Satsumas/Mandariner, whatever their name is, är så sagolikt goda den här årstiden fram till jul! Jag kan smälla i mig hur många som helst! Brukar köpa hem när de säljs i lådor, och jag äter upp en sådan själv.
Era fantastiska kommentarer!
1

FAST, det är ju gott HELA vintern!! ÄLSKAR dem!! MMMM...är det goda ännu? Jag har sett dem här också men är rädd att de är för sura än så länge.
Jag kan också äta sisådär en 15 på raken. MUUUMS!!!

Svar: Ja, det är en god frukt; men jag tycker de är allra godast just vid jul :-D De jag köpte nu var riktigt söta och goda (och kärnfria)! Nu kan det ju hända att jag fick tag i en riktigt bra omgång, men de jag köpte var som sagt riktigt bra :-D
Ha en riktigt fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag köpte också clementiner idag, hoppas de är goda, har inte smakat än. Jag äter clementiner hela vintern, förknippar dem egentligen inte speciellt med jul.

Svar: Ursäkta det sena svaret!
Ja, visst är Clementiner (eller Satsumas eller Mandariner eller vad de heter ;-)) GODA! De jag köpte var riktigt söta och goda, och inga kärnor :-D Jag förknippar dem med jul för att jag tycker de är som godast då :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jaaa, men gud så gott!! Köpte också en hel påse, blir som lördags karra ;P

Svar: Ursäkta det sena svaret!
Ja, det var verkligen gott! Har hunnit göra slut på dem :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jag med har köpt, så himla goda!! Det blir lite som godis för mig, jag märker inte att jag varken äter eller skalar haha, det går av sig själv och ibland kan jag på allvar tro att sambon har ätit upp ena halvan när den helt plötsligt är borta, fastän jag själv gjort det :p

Vad glad jag blev att se en kommentarslänk i slutet av inlägget, det underlättar mer än man kan tro! :)

Svar: Ja, visst är de GODA! :-D Jag brukar köpa när de finns i lådor vid jul, och jag äter upp flera sådana själv ;-)
Vad roligt att länken under blogginläggen uppskattas! Och jag i min tur blir som sagt riktigt glad när jag får feedback över sådant som kan förbättras på bloggen. Blir väldigt lätt "hemmablind", så det är roligt att få andras perspektiv :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?