Tips -Roliga typsnitt
 
Jag har massvis med olika typsnitt i min lista, både många som följde med Windows och många jag laddat ner från t.ex. dafont.com; tänkte därför att jag skulle dela med mig av några. Har sett på många olika bloggar att det är ett vanligt tips på bloggar, och det är via sådana blogginlägg som jag hittat flera typsnitt.
 
Enda varningen jag kan ge är däremot att risken finns att man fastnar framför en typsnittsida...
"Bara en sida till... bara eeeennn till... och bara eeeeennn till..." ;-)
 
Tyvärr kommer jag inte ihåg var alla typsnitten på den här bilden kommer ifrån. Skulle gissa på att flera kommer från dafont, men det är inte säkert att alla gör det då jag helt enkelt googlat efter en del.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?