Förändring?
 
Ungefär som när jag i januari alltid får ett starkt sug efter att förnya hemma, så brukar jag ofta under hösten känna att det skulle vara roligt med en förändring av mig själv...
Rött hår kanske?
Jag har aldrig varit rödhårig (har nästan aldrig haft något annat än min naturliga hårfärg), men det är nog just därför som det känns så frestande ;-)  Att göra något jag inte gjort tidigare.
 
Maybe...
Era fantastiska kommentarer!
1

Dollar har färgning för 30:-
Funkar då bra på mig, köpt nu sen dark mahogny =)

Svar: Tack för tipset :-)
Ska fundera lite till, då jag alltid velar fram och tillbaka innan jag gör sådana här saker ;-) Speciellt röd, som trots allt är en sådan pass stark färg. Men just rött hår tycker jag är riktigt snyggt. Tycker det är en så härligt pigg färg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Go for it. :)

Svar: :-)
Ja, jag funderar på det :-) Men då jag är väldigt velig så tror jag att jag kommer att fundera en stund till. Men det känns lockande, det gör det :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Gå till en frisör är mitt råd. :-)

Svar: Ja, färga hos en frisör skulle ju vara det ultimata! Tyvärr säger min ekonomi något annat just nu. Är knappt så jag har råd att lägga ut pengar på hemmafärgning/toning... Bestämmer jag mig för att testa blir det nog i så fall att vänta på nästa månads pengar (har väldigt lite att röra mig med per månad för tillfället, då jag tyvärr är arbetslös).
Men den dagen jag har en stadig, bättre inkomst... :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?