Fotoutställningen är slut
 
I förmiddags åkte jag ut till Hortlax bibliotek för att plocka ner min fotoutställning (det var ju under september den skulle finnas där). Det känns riktigt roligt att jag fick möjligheten att ställa ut mina bilder; att få visa upp dem "fysiskt" och inte enbart här på bloggen :-D 
Dessutom har jag under den här tiden faktiskt fått en av bilderna sålda :-D  ÄNNU roligare!
 
Efter att jag ställt ut bilderna i början av månaden så hade de lagt ut skrivpapper intill utställningen, där besökarna fått skriva några ord om bilderna. Det hade blivit tre hela sidor, och det var verkligen roligt att få läsa :-) Snacka om att fylla på självförtroende/pluskontot!
Era fantastiska kommentarer!
1

VAD roligt.
GRATTIS!!
Jag förstår att det är en enorm boost för dig. KUL att du fick ställa ut.
Du är ju enormt duktig.
Grattis också till att du sålt bilder.
Sporrning grande, och så SKA det vara.

Svar: Tack! Ja, det har varit jätteroligt att jag fick möjligheten att ställa ut mina bilder :-D Och både kommentarerna och de sålda bilderna (fick precis ytterligare en såld) ÄR verkligen en boost för självförtroendet!

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad kul!! Ännu ett steg närmare ditt drömyrke :-).

Svar: Tack! Ja, det har varit riktigt roligt att få ha utställning en hel månad :-D Att kunna nå ut med mina bilder på ett mer "fysiskt" sätt än bara via bloggen. Har dessutom tre hela ark med kommentarer från utställningen, så det var en riktig självförtroendeboost!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Så roligt att få ha en egen utställning :)

Svar: Ja, det har varit jätteroligt att ha fått ställa ut mina bilder under en hel månads tid, och att på så sätt nå ut med mina bilder mer till de som verkligen bor i den här stan (inte bara på internet)!
Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Förstår det, du tar jättefina bilder :) Detsamma!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?