Galleri Fredag; länkwidgeten 2013-09-06
Hejsan alla Fredagsgallerister!
Så var det dags för en ny, fräsch termin av Galleri Fredag. Hoppas att ni haft en riktigt avkopplande sommar!
 
Mitt första bidrag kommer eventuellt att komma upp lite senare under dagen (fredag) då det har varit en del krångel med blogg.se nu under kvällen (detta inlägg skrivs under torsdagskvällen). Jag hade tänkt fixa iordning mitt inlägg för att det skulle publiceras vid midnatt, men så går det inte att ladda upp bilder...
Och i natt kommer de att ha serverunderhåll, vilket oftast brukar betyda att hela bloggverktyget krånglar även dagen efter.
 
Därför gör jag bara ett sådant här inlägg just nu, då jag tänkte publicera länkwidgeten här.
Så att det i alla fall går skriva upp sig :-) 
 
Länka gärna direkt till ditt galleribidrag.


 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag glömde länka direkt till inlägget, det kanske går att ändra?

Svar: Ingen fara. Egentligen är det inte hela världen om man länkar till själva bloggens startsida, utan mer en rekommendation för att snabbt hitta till fredagstemat ifall man klickar sig in där flera dagar senare :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?