Galleri Fredag; September
Hej hej!
Och välkomna tillbaka alla Fredagsgallerister, efter ett långt och (förhoppningsvis) härligt sommaruppehåll!
Hoppas att ni fått möjligheten att njuta riktigt ordentligt av sommaren 2013 och fått ladda batterierna inför hösten och vintern.
 
Och nu är det alltså september, vilket betyder att höstterminen för Galleri Fredag drar igång, och det är jag som står för värdskapet denna månad (mest för min idé med Galleri Sommar).
 
Här kommer månadens teman...
 
6:e - Galleri Sommar
En bild per tema av sommartemana.
För er som inte var med på dessa teman; alternativt tema: Sommarens bästa.
Annars kanske ni har någon bild ni fotat i sommar som passar in på någon av de temana. 
 
13:e - Motljus
 
20:e - Gatufoto
 
27:e - Sprakande
Era fantastiska kommentarer!
1

Trevligt att Galleri fredag drar igång igen!

Svar: Ja, det känns riktigt roligt att höstterminen för fredagstemat är på gång :-) Ska bli riktigt roligt att komma in i vanliga "bloggrutiner" igen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Kul att få komma igång igen! Någon widget hittar jag varken hos dig eller Annika i Washington, men det får väl gå ändå. Kanske kommer.
Jag har haft sommartemana i åtanke hela sommaren, men inte lyckats få ihop alla. Det får duga med några av dem i alla fall.

Svar: Ja, det känns riktigt roligt att sparka igång fredagstemat igen :-)
Widgeten kommer jag att lägga in i mitt temainlägg på fredag. Vad roligt att du haft sommartemana i tankarna under sommaren. Ska bli roligt att se era bilder :-D Att det inte är alla gör absolut ingenting; utan tanken var att det skulle vara väldigt avslappnat :-)

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag är redo!

Svar: Kul :-D Ska bli roligt att sätta igång med fredagstemat igen!
Tyvärr kommer kanske mitt bidrag lite senare än jag tänkt (ev. senare under fredagen). Hade tänkt fixa iordning det redan nu ikväll så att det skulle publiceras vid midnatt, men så krånglar blogg.se så att det inte går ladda upp bilder... och inatt kommer de att ha underhåll av servrarna, vilket oftast betyder att hela bloggverktyget krånglar även dagen efteråt.

Men jag kommer försöka lägga ut ett inlägg med själva länkningswidgeten, så att man kan skriva upp sig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?