När påsken kom till stan
 
Egentligen hade jag tänkt publicera sådana här bilder innan påsk, men jag kom mig av någon anledning inte ut för att fota dem.
Nåja, bättre sent än aldrig ;-)
Jag gillar starkt påskpyntet som Piteå kommun satt upp i stan i år! Jag gillar starka, klara, kulörta färger, och årets pynt är som ni ser mycket färgstarkt :-D
 
Men... nu är påsken över och vi kör full fart mot... SOMMAREN!
Era fantastiska kommentarer!
1

Men så fint! Håller med dig, det är ett helt fantastiskt påskpynt! Vem hade inte blivit glad utav det?! :)

Svar: Ja, visst var det ett härligt pynt! Eller hur; man blir verkligen glad av klara, starka färger :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jättefina bilder!!
Så vackra färger!
Kul med allt påskpynt!

Svar: Hej, och ursäkta för det sena svaret!
Och tack! Vad roligt att du gillade bilderna :-D Ja, visst är det vackert med alla starka färger till påsk :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fina bilder. :) Jag var ute på rask promenad och såg dig fota och trodde att jag kanske fastnade på bild. :p Kanske vågar jag komma fram och hälsa nån gång. :)

Svar: Hej! Ursäkta för det sena svaret.
Vad roligt att du gillar bilderna :-D Och vad kul att du såg mig när jag fotade dem! Du får hemskt gärna komma fram och hälsa nästa gång :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Väldigt fina bilder! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?