Couldn´t care less!
 
Uppenbarligen pågår OS just nu.
I dagens it-mediasamhälle går det knappast undvika. Tycker det svämmar över överallt med människor som skriver om detta evenemang. Om vem som tagit guld. Silver. Och i vilka grenar. Så många som följer vad som händer där borta i Ryssland.
 
Jag hatar sport! Vissa sporter kan vara roliga att utöva, men INGA sporter är roliga att glo på via TV:n!
Det skulle möjligtvis vara konståkning, men även där blir jag otroligt fort rastlös...!
So I couldn´t care less about this, even if it is the Olympics!
Detta är i och för sig aningen pinsamt, men jag hade inte ens haft en aning om att det var OS nu om det inte vore för sociala medier...
Jag hade ingen aning om att det skulle vara nu förrän jag började läsa om invigningen o.s.v. på just sociala medier. Och jag hade absolut ingen aning om vilket land som skulle vara värdland.
Absolut NOLL intresse!
 
Hur är det med er och OS? Är ni intresserade?
Följer ni evenemanget?
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag är som du. Hade inte alla på jobbet snackat om det hade jag inte vetat att det varit OS heller.
Totalt ointresserad är jag också.

Svar: Vad skönt att det finns fler än jag som är totalt ointresserade av sådana sportevenemang :-D Jag tycker verkligen det är oerhört långtråkigt med sport på TV.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag och sambon följer en hel del. Jag tycker att det är kul med de olika sporterna.

Svar: Ja, majoriteten verkar ändå kolla på/följa OS. Känner mig rätt udda just under de här sportveckorna ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag är precis som du, bryr mej inte ett dugg! Såg inte en sekund på invigningen, har ingen aning om vilka grenar eller sporter som är på gång eller hur många medaljer Sverige (eller Finland för den delen) har tagit. Hela OS och allt som har med det att göra är totalt ointressant för mej!

Svar: Vad skönt att höra att det trots allt finns fler som känner samma sak inför OS och sådana sportevenemang :-) Hade det som sagt inte varit för sociala medier hade jag inte ens haft en aning om att det varit OS nu... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

ÄÄÄLSKAR os och alla stora sportevenemang. Följer Fotboll och ishockey annars. Men ja, jag följer allt. Precis allt :)

Svar: Ja, majoriteten verkar i alla fall följa OS :-) Själv har jag någon gång försökt kolla på t.ex. konståkning. Det kan, eventuellt, gå bra en stund. Men inte ens det fastnar jag för ;-) Och övriga sporter är lönlöst ;-)
Nu i efterhand (i skrivande stund) kom jag på att (häst)hoppning är faktiskt en sport jag kan tycka är rätt rolig att titta på; antagligen för att jag inte har någon möjlighet att hålla på med hästar i verkliga livet. Det är något jag kan titta på längre än t.om. konståkning, men även detta tröttnar jag på efter ett tag.

Så sport på TV är inte något för mig ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
5

Jag gillar sport av alla slag. När jag gick i skolan, tävlade jag i allt man
kunde tävla i; skidåkning, simning, höjd- och längdhopp, slungboll, table tennis,
Var aldrig bra på att springa, men jag sprang iaf :)

Spelade handboll for IFK Norrköping,när jag gick på Handelsgymnasiet där.
Gillar att se på hocky och tennis. Konståkning - gillar EJ! Ej heller stora spektakel
som invigning och avslutning.

Svar: Vad roligt att ha ett sådant sportintresse! Jag har alltid önskat att jag hade varit intresserad av just sport. Började på fotbollsträning när jag gick i lekis, men slutade lika fort och har tyvärr inte hittat någon sport som jag brinner för. Om man inte räknar ridsport då; men har tyvärr aldrig kunna hålla på med det, då vi haft allergi i familjen.
Så det hade varit riktigt roligt om jag varit sportintresserad.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?