Köpte böcker för femton kronor
Idag gjorde jag en liten "utflykt". Eller tja, utflykt och utflykt ;-P  Jag åkte ut till Öjebyn och gick en sväng på Repris.
Det var ett tag sedan... Det känns verkligen att det hunnit hända mycket där sedan jag slutade, och då är det bara ett år sedan (ganska exakt).
Det märks att det är en arbetsplats i ständig förändring; på ett positivt sätt :-D
Tyvärr hittade jag inget speciellt fynd just idag, annat än några böcker. Men å andra sidan åkte jag ju mest dit för att komma mig iväg någonstans och gå en stund och strosa ;-)
De allra bästa sakerna som kommer in går ju oftast före lunch, så vill man hitta de bästa fynden ska man helst åka runt öppningstid; halv tio på förmiddagen.
 
Canon (kommer hädanefter att kallas Mark här i bloggen; bara så ni vet "vem"/vad jag syftar på när jag använder det namnet) fick följa med, på grund av min fotoabstinens. Men tyvärr blev det inga pangbilder direkt.
Åh, vad jag längtar till en mer fotovänlig årstid!!
 
 
Några böcker blev det i alla fall från Repris. 3 böcker för 15 spänn (5:- /st.). DET är RÄTT kurs ;-D
 
 
Ett stopp på Willy´s på Backen på vägen hem. Var bara tvungen att snabb -smygdokumentera den här sektionen. Verkligen bunkrat upp med läsk ;-) Känns inte som om det brukar vara riktigt såhär mycket.
 
 
Varför kommer det alltid nyheter som jag är extra nyfiken på JUST de år jag har godisförbud???
Varför kunde inte denna ha kommit ut förra året?
Kunde inte årets nya smak ha varit Marabou Black eller något annat lakritsäckel?
Nåja; nyhet betyder väl att den kommer stanna? Annars gissar jag att det skulle ha varit en "Limited Edition"...
Jag är i alla fall för envis för att rucka på mina godisförbudregler, så jag får vackert vänta med den här tills efter nästa nyår.
 
Och till sist: Medalj till mig för att jag lyckats ägna ett halvt inlägg åt något så intetsägande som läsk och choklad ;-P
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag har smakat oreochokladen, och det var lite av en besvikelse faktiskt. Visst, den var god men den speciella oreosmaken kunde jag inte känna. Så gräm dig inte för mycket över att du inte "får" smaka, du är grym som har godisförbud! :)

Svar: Ja, jag har det för att jag läst någonstans att bitarna är så pass små att de knappt känns. Dock har jag svårt att ignorera nyfikenheten ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?