1-9/365 foton 2014
Jag är ju inte bara deltagare i Bloggutmaning365, utan också en fotoutmaning; 365foton2014. Det är en utmaning där man publicerar en bild per dag under ett helt år, det finns alltså 365 teman och utmaningen har hållit igång i några år.
Jag har dock inte varit med så länge. Förra året började jag, men kom av mig (ovanligt va ;-)). Därför kändes det som om jag ville prova igen nu i år, speciellt som jag känner mig så taggad när det gäller så mycket gällande bloggen.
 
Till mina bidrag i den här fotoutmaningen har jag gjort en speciell underblogg till Pixeliebloggen; av den anledningen att jag ville kunna lägga in bilder som är så stora som 900 pixlar (breda).
 
Om ni klickar här kommer ni till den bloggen.
Men tänkte i alla fall att jag skulle visa även här de bilder jag hittills visat på den bloggen...
 
Tema: Bubbel
 
Tema: Raket
 
Tema: Tidsfördriv
 
Tema: Kur
 
Tema: Torg
 
Tema: Nedåtgående
 
Tema: Logga
 
Tema: Vem där?
 
Tema: Troll
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad många utmaningar du är med på!!! WOW, skulle inte palla det. Men hatten av till dig!! Hoppas du orkar med det.
Fina foton har du tagit iallafall, förstås!! Duktiga DU!!!
Ha en fin helg!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D På underbloggen jag länkade till finns de i större format; gjorde den bloggen för att passa bilder på 900 pixlar, istället för den här bloggens 700 :-)
Ja, jag lär nog få se om några veckor om jag tog på mig för mycket när jag skrev upp mig på två 365-utmaningar ;-) Å andra sidan är det ena en fotoutmaning och det andra en "lite-av-varje"-utmaning. Och så känner jag mig lite extra taggad. Så jag hoppas verkligen att jag kommer att klara mig ända in i mål :-D

Hoppas du får en fin helg trots vattenledningen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?