Attention! Attention!
Igår kväll satt jag och lekte lite i Photoshop, för att börja skissa lite på en logotype.
Dock har jag ganska svårt att bestämma mig för hur jag vill att den ska se ut. Jag vill att den ska vara enkel och inte för plottrig men samtidigt representera mig som Fotograf.
 
Det blev i alla fall ett par "skisser", och nu behöver jag verkligen er hjälp!
ALLA som besöker detta inlägg får så hemskt gärna lämna en kommentar/feedback till vilken av dessa logotyper ni gillar bäst.
Eller om ni tycker de är för tråkiga.
Eller för plottriga.
Eller för enkla.
Eller... ja, feedback helt enkelt.
 
Tack på förhand!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag gillar version 1-3 men jag föredrar typsnitten i 4. Jag tycker att det är lite för lite kontrast mellan "bilden" och texten, det är lite svårt att urskilja orden utan glasögon på med de färgerna ;) Men för övrigt gillar jag loggorna :D

Svar: TACK för din feedback! :-D
Jag har svårt att uttrycka det i skrift, men jag är verkligen otroligt tacksam när jag får just konstruktiv feedback! Det är precis det jag vill ha, just för att kunna förbättra :-D

Hoppas du får en fin fortsatt vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag gillar fyran bäst :)

Svar: Tack för ditt svar :-D
Jag är verkligen tacksam för all den feedback jag får speciellt på just detta inlägg. Speciellt eftersom jag inte har någon erfarenhet av logotypeskapande.

Och jag uppskattar verkligen DITT svar, då du är så duktig inom detta område!

Hoppas du får en fin fortsatt vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag gillar nr.1 bäst.
Ha en skön sommar!

Svar: Tack för din feedback! :-D Jag uppskattar otroligt mycket de svar jag får speciellt i detta inlägg :-D
Och tack detsamma; hoppas du får en riktigt fin fortsatt sommar!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?