Sommar i HDR
 
Det blev lite HDR-fotografering idag. Det är ju så otroligt mycket roligare sedan jag insett att man ju faktiskt kan njuta av alla fördelarna med HDR utan att bilderna ska behöva ha det där surrealistiska utseendet ;-D
Jag är dock inte mätt på att fota HDR för idag; snarare tvärtom. Sitter här och vill bara ut och fota MER sådana bilder! Men jag vet inte var jag ska åka. Något fint, fotovänligt, ställe som inte ligger alldeles för långt bort.
 
Pitebor! Vet ni något sådant ställe?
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättefina HDR-bilder. Alldeles lagom "HDR-iga".

Jag tycker att det är fint i byarna som t.ex. Svensbyn, Sjulsmark, Arnemark, mm.

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Jag gillar det här med att använda alla fördelarna med HDR, men utesluta den där surrealistiska känslan :-)
Tack för tips :-D I Svensbyn har jag fotat lite (mest Swensbylijda). Men det är kanske dags att utforska byarna åt det hållet lite mer :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?