Om du fick välja...?
 
...Vad skulle du då vilja se i min blogg?
Jag vet att jag brukar ställa den här frågan med jämna mellanrum, och jag vet att man ska blogga om det man trivs med.
Men efter mitt enorma blogguppehåll -och inte bara det, utan jag har halkat efter rejält med ALLTING på internet under våren- så känns det som om jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig tillbaka till bloggen. 
Jag vill verkligen komma tillbaka nu, men jag vet inte riktigt VAD jag ska blogga om. 
 
Därför har NI nu en chans... en chans att påverka innehållet i Pixeliebloggen.
Vad vill ni läsa? Något särskilt ämne? Något speciellt tema?
Vill ni se någon speciell typ av bilder?
Videobloggar?
Frågestunder?
Det är fritt fram för brainstorming!
Jag vill göra någonting för ER då jag varit frånvarande så länge.
 
 
 
Angående bilden i inlägget: Försökte se fundersam ut. Gick väl sådär... ;-P
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vill gärna se mer videor. :)

Svar: Tack för din kommentar :-D
Vad roligt att du gillar videorna :-) Jag känner att jag fått lite "blodad tand" för just sådana, så det skulle vara roligt att fixa fler. Ska bara försöka hitta på något bra tema att filma :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag tycker om din blogg som den är. Det är roligt att komma in här och se olika inlägg om allt möjligt, dina tankar och tycken. Skulle då inte vilja ändra på något :)

Svar: Tack för din kommentar! Vad roligt att du gillar min blogg som den är :-D
Som sagt så har jag haft en ovanligt lång period av bloggtorka, så jag försöker mest samla ihop lite inspiration och idéer för att komma igång igen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Helen
3

Jag skulle gärna höra mer vad du gör på dagarna, typ "ett foto i timmen" stil eller bara hur en vanlig dag ser ut

Svar: Tack för tipset! :-D Jag brukade vara med på EFIT tidigare, men var dålig på att komma ihåg datumen. Dock gillar jag konceptet, så det kan hända att jag gör ett eget efit här framöver :-) Passar ju bra såhär på sommaren också :-)
Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?