Vad vill DU ha ut av livet?
 
Sådant här kan jag tycka är ganska roliga tidsfördriv när man inte har så mycket att göra.
Självklart är det ju inte "skrivet i sten" och ska väl tas lite för vad det är  -ett tidsfördriv.
Men jag vet inte... kanske får man något att arbeta mot (på ett annat sätt), beroende på vilka ord man ser?
 
De tre ord jag såg allra först var LOVE, MONEY och FRIENDS.
 
Kunde inte låta bli att kolla en gång till sedan, och då såg jag SUCCESS, HAPPINESS och FREEDOM. Inte dumt, och har väl antagligen att göra med min företagardröm :-)
MEN det stod ju trots allt de tre första orden man ser, så det betyder väl då att det jag önskar allra mest är Kärlek, Pengar (I´m not surprised!) och Vänner...
 
Vilka är de tre (3) första ord DU ser?
Era fantastiska kommentarer!
1

Love, happiness och power :-D. Power var lite kul, haha :-).

Svar: Ja, man kan bli lite förvånad över vilka ord man ser också :-) För mig var det ordet Friends. Eller; självklart vill jag ju ha vänner, men det är inget ord jag brukar se direkt i sådana här "ordpussel" ;-)
Love/kärlek känns det som ganska många ser som ett av de tre första orden, men det är nog mycket naturligt :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?