2013 vs. 2014
 
Jag har aldrig särskilt mycket utomhusbilder från månaden mars, av naturliga orsaker. Men jag hittade i alla fall en som var fotad på samma ställe som jag bl.a. fotade på idag, och ungefär vid samma tidpunkt. Skiljer bara några dagar, så bilderna är alltså fotade i slutet på mars -med ett års mellanrum.
Vi kan lugnt konstatera att den här vintern ser helt annorlunda ut än den förra...
Era fantastiska kommentarer!
1

Ja, det är verkligen skillnad här också! Vi brukar ju åka snöskoter långt in i april - i år har vi inte varit ut med snöskotern en enda gång. Och eftersom vi haft aprilväder i mars så hoppas vi nu på majväder i april ;-).

Svar: Ja, det är verkligen otroligt vilken skillnad det kan vara på bara två vintrar! Som du skriver är det ju som allra oftast i April som skotersäsongen brukar vara som störst (i och med vårvintern). Det var i april vi också brukade åka mest skoter när vi var yngre (numera brukar vi inte vara ute med skotern, då vi inte är så mycket av en vinteraktivitetsfamilj ;-))
Jag hoppas också på majväder i april, då vi haft en del aprilväder i mars. Dock hoppas jag innerligt att det inte blir septemberväder redan i juli...

Hoppas du får en fin start på April!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?