Candles and Babyclothes
Fredag igen då...
Alltså, seriöst! Veckorna MÅSTE helt enkelt bestå av endast fredagar... och eventuellt måndagar. Men VAR tar alla andra dagar vägen???
Nåja.
 
Finns väl egentligen inte så mycket att redovisa från den här dagen.
Mark är fortfarande inte direkt överarbetad. Han längtar efter fyllda minneskort.
Men idag har han i alla fall fått arbeta lite grann; har varit och hjälpt min syster att dokumentera graviditeten i bilder.
Snart juni... :-D
 
Vi hann även avverka en massa genus/feminismsnack :-)
Det känns så härligt att ibland få prata av sig ett tag när det gäller detta. Tankarna är så många att bloggandet inte alltid räcker till. Och speciellt nu då jag faktiskt har mod att stå upp för och hålla fast vid mina åsikter behöver jag få diskutera dem då och då. Jag tror dessutom de verkligen BEHÖVER uttalas högt...
Vi två är på samma sida i just de här frågorna; i övrigt känner jag mest genus/feminismmotståndare.
 
Gick även ner en snabbsväng på stan i förmiddags, och hittade faktiskt sådana doftljus av samma märke som det jag är med och tävlar om!
Men shit vad dyra de är! Flera hundra spänn för ett ljus... Det stora kostade ju trehundra-någonting. Och det minsta typ 130kr!
De hade i alla fall just den doften jag tävlar om (Fluffy towels), så nu vet jag hur det luktar.
Och oj, vad jag håller tummarna att det ska bli min första vinst i en bloggtävling!! :-D
 
Denna lukt var också riktigt god, tyckte jag.
 

A little present for my future niece or nephew.
 
 ...and some adorable little shoes.
Era fantastiska kommentarer!
1

Yankee Candle svider lite i plånboken, har några stycken men har blivit "beroende" av det ljusen. Det är värt varenda krona, doften sprider sig verkligen överallt! Helt underbara!

Svar: Ja, jag märkte att det inte direkt är ljus man har råd att bunkra upp med ;-)
Tack för din kommentar :-) Känns roligt att höra att det är värt priset. Då kanske jag i alla fall måste försöka budgetera för i alla fall något ljus :-) I övrigt håller jag tummarna för tävlingen jag är med i :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ååå, söta skor!

Svar: Ja, visst är de söta! :-D
Jag tycker att just skor och strumpor i den storleken får verkligen hjärtat att smälta...
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Åh, vilka söta små skor! :) Kram

Svar: Ja, visst är de söta :-D Jag tycker man riktigt smälter när man tänker på storleken på fötterna som passar i dem!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?