March; but feels like April

Och så var det Mars.
Otroligt att hela två månader av 2014 redan har passerat! Februari är ju i och för sig en kort månad, men ändå. Den är ju trots allt bara några dagar kortare.
Men sanslöst vilken udda vinter det är i år... Det är alltså den 2:a mars idag, och det känns mer som April.
Temperaturen ligger runt noll, det är blött och väldigt lite snö. Det ser ut som det brukar göra i April.
Men jag klagar inte! Snarare tvärtom. Trots slasket som varit i år så gillar jag den här vintern. Jag gillar starkt att det knappt varit under 20 minusgrader, att det inte varit typ 2 meter snö o.s.v.
 
Ljuset utomhus i eftermiddags gjorde också att jag helt enkelt var tvungen att dra ut Mark en stund för att knäppa ett par bilder.
Det ljus ni ser på de fyra första bilderna -det var verkligen sådant ljus!
Fantastiskt!
Era fantastiska kommentarer!
1

Jätte fina bilder tjejen! :D Här kommer jag nog titta in flera gånger =)
Kika gärna in hos mig också och lämna ett litet spår.
KRAM

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
Varmt välkommen hit till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

HUUUUUUUUUUUUUR GÖÖÖR DUUU HAHAHAHAH HUR KAN DU FÅ DE MEST VANLIGA KORTEN BLI SÅ OTROLIGT DFADALSDL VACKRA

Svar: Tack! Vad glad jag blev av din kommentar :-D Vad roligt att du gillar mina bilder!
Varmt välkommen till min blogg! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?