Tulpaner och Semlor
 
Bara för att jag är fotobloggare åkte jag iväg och köpte en bukett tulpaner och en semla för att fota såhär på FetTisdagen ;-P
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh mumma vad gott, vill också äta en lite semla idag :) och superfina tulpaner, måste köpa nya jag med :D

Svar: Ja, det var riktigt gott :-D Äter aldrig semlor förrän på Fettisdagen, så det blir ju sådär extra gott när man inte hunnit bli less :-)
Hoppas du fick en semla idag :-)

Ja, visst var det fina tulpaner. Det är första gången jag köpte sådana i år. Brukar vara dålig på att köpa hem just blommor, då blommor/växter inte brukar bli särskilt långlivade hemma hos mig ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

En sann fotobloggare! :-D

Svar: Ja, en sann fotobloggare måste ju dokumentera sådana saker ;-)
Hoppas du haft en bra FetTisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grymt fina bilder :) keep it up :)

Svar: Tackar :-D Vad roligt att du tycker det! Varmt välkommen hit till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Härliga bilder :)

Svar: Tack :-D
Hoppas du haft en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Åh, vilka fina tulpaner! :) Kram

Svar: Ja, visst var de fina :-) Man får sådan vårkänsla av just tulpaner :-) Tyvärr är det inte så ofta jag kommer ihåg att köpa sådana.
Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?