A sparkling season
Dessa bilder är fotade för ett tag sedan, men som ni märkt har jag ju inte varit den bästa bloggaren senaste tiden (som även skrev om i förra inlägget).
När det var som vackrast här gick jag i alla fall ut en stund och fotade lite i mitt närområde.
Jag gillar inte hösten, men den ÄR vacker. Det ÄR roligt att fota denna årstid!
I skrivande stund håller löven tyvärr som bäst på att falla till marken, och typ 50% av träden är numera kala :-(
Resten har kvar sina vackra färger, men inga träd vid det här laget är gröna. Vintern är utan tvekan på väg (speciellt då det snöade tidigare, som jag också skrev om).
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ska hänga med detta med lördagsteman. Kul att se att det finns en till från min stad som är med :-)
/kram

Ps Fina bilder

Svar: Vad roligt med någon mer från Piteå :-D Välkommen hit!
Vilket lördagstema är det du menar? Är det gamla "Show&Tell"?
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Synd att den färgglada tiden är så kort. Nu när de flesta löven ligger på marken är det inte så vackert längre...

Svar: Ja, den vackra hösttiden är verkligen försvinnande kort. Håller med om att det är skitfult när alla löv trillat av träden. Fram för 9 månaders sommar och 3 månaders vinterhalvår (inklusive höst och vår)... :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Här har det knappt börjat än.
Men, jag vet att det går fort då det väl sätter igång.
Fina bilder!

Svar: Ja, det går verkligen snabbt när träden väl skiftat färg (tyvärr). I morse (torsdag) skrapade jag bilrutorna för första gången den här säsongen. Lyckost er som fortfarande är "i början" av hösten :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Fina bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

super fina bilder! :D

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

riktigt fin blogg!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min blogg :-D Varmt välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Så härliga bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?