Dagens Fynd med stort F
Tidigare idag åkte jag en sväng till Backenområdet. Den vinterjacka jag har är trasig, vilket betyder att jag behöver en ny. Och helst innan det blir -25 grader (håller dock fortfarande tummarna för en lika varm vinter som den förra).
Och man ska verkligen ha tur ibland...
Hittade nämligen jackan på dessa bilder! För 300 spänn! Nedsatt från 800!
Jag tror jag ska köpa en lott...
 
Smutsgrann, jag vet. Men jag har länge velat ha en vit vinterjacka (har bara haft svarta och mörka färger på mina ytterkläder som vuxen). Och med tanke på priset så kommer jag ha råd med en annan också, då jag har riktat in mig på en mörkare färg.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

WOW, det där är ju att kalla verkligen fynd! Snygg som bara den är jackan också :)

Svar: Ja, visst var det ett fynd :-D Speciellt som jag i princip bestämt mig för att åka hem istället för att gå in på den butiken. GLAD att jag gjorde det ändå :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Plötsligt händer det ;P hehe

Svar: Precis :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
3

Verkligen snygg jacka! Jag tycker man ska ha ljusa färger höst och vinter.
När det är mörkt ute blir, man glad av att se rosa och rött.
Hoppas du har har en halsduk med klara färger; blir snyggt emot det vita.

Svar: Tack! Ja, visst var den snygg :-D Jag har länge velat ha en vit vinterjacka, men det har inte blivit av för att det känts som att vitt är alldeles för "smutsgrannt". Men när man hittar en för 300 spänn (runt 40 dollar enligt den omvandlare jag googlade fram) MÅSTE man ju bara slå till! ;-D Speciellt som en ordentlig vinterjacka trots allt kostar allt från typ 1500 SEK och uppåt...
Tyvärr brukar jag inte använda halsduk, och min mössa är mörkgrå/svart ;-) Men jag måste kanske inhandla en färgglad mössa också :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?