Jag vill veta vad ni tycker!
Som ni vet vid det här laget så är jag ju väldigt ombytlig gällande min bloggdesign. Jag tröttnar snabbt (snabbare än jag vill) och jag vet aldrig riktigt vilken typ av design jag vill ha.
Därför behöver jag nu er hjälp... 
Jag har ju haft den här designen ett tag nu; enspaltsdesignen (alltså ingen sidomeny). På ett sätt gillar jag den, samtidigt som jag ibland kan sakna en "riktig" sidomeny. 
 
Jag håller på med en annan design just nu, men är inte säker på om jag vill lägga in den på bloggen.
Därför frågar jag er:
 
Vilket gillar ni bättre (på min blogg)? En sådan här enspaltsdesign som jag har nu, eller en med sidomeny?
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag gillar bättre när du har sidomeny och header med bild och inte bara text :)

Svar: Tack för ditt svar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Det är fint med enspaltsdesign, men då när den är bredare så bilderna blir stora.
Annars är det väldigt enkelt med sidomeny så man lätt hittar kategorier osv :)

Svar: Tack för ditt svar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Oj, jag gillar som både och. Men en meny är ju till för att underlätta för läsarna, men har ibland svårt med att ha en sidor meny, men ändå saknar jag den då och då. Det är lite klurigt. Man får nog köra på det som känns bäst för en själv. Du kan ju köra med varannan design med sidomeny och varannan utan ;P

Svar: Tack för ditt svar! :-D
Ja, att köra varannan design enspalts -och tvåspalts är nog en bra idé :-) Jag är ju som du märkt mycket ombytlig när det kommer till min design, så det dröjer förmodligen inte så länge innan jag byter :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Sitter och velat fram och tillbaka på hurdan jag vill ha min nya design :P Känner redan för ombyte men har noll inspiration och inget nappar :/

Svar: Jag vet precis hur det känns ;-) Jag brukar öppna koderna, lägga in min grundmall (Nature), ändra tills "nolläget" (jag kallar det så när jag plockat bort och ändrat det i Nature som jag inte vill ha). Sedan tar det oftast stopp. Brukar ändra lite här och där, men får ingen inspiration. Sedan öppnar jag ett tomt dokument i Photoshop (för headern), men sitter länge och bara stirrar på det tomma bladet... Det är verkligen jobbigt när man är ivrig att designa, men inspirationen inte vill infinna sig... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Åh, känner mig såååå mycket igen det du säger. Nu kör jag på en stilren design tills jag får upp inspirationen igen :)
Försöker kolla på nätet lite inspiration, tycker mycket om de utländska designerna :)

Svar: Jag brukar också "inspirationsgoogla" bloggdesigner ibland (men nu är det ett tag sedan). Jag håller med om att man kan få mycket inspiration därifrån!
Måste återigen få säga att jag är så imponerad av dina designer; även när du gör "tills vidare"-designer så är de helt underbara!! Du lyckas verkligen få till det där stilrena som jag alltid försöker, men aldrig lyckas, med :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Oj nämen tack så himla himla mycket :} blir så himla glad!! :D

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?