En liten frågestund
Vet inte om ni kommer ihåg det, men jag tror jag nämnde för några månader sedan att jag funderade på att göra en videoblogg på engelska. Det blev inte riktigt av då, och det berodde nog mest troligt på att jag inte var riktigt redo att lägga upp mig själv på YouTube där jag pratar engelska.
Vet inte om jag är redo nu heller, men jag känner att det på ett sätt skulle vara spännande att utmana mig själv.
Tyvärr vet jag inte riktigt vad jag skulle prata om, och det känns viktigare när jag ska prata engelska än om jag skulle göra en vlogg på svenska.
 
Därför tänkte jag prova att här lägga ut en frågestund.
Tänkte att ni, om ni vill, kan ställa frågor i det här inlägget som jag sedan svarar på i en engelsk vlogg.
Vad tror ni om det?
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad är viktigt att tänka på då man startar eget?
Vad har varit det mest utmanande för dig gällande egna företaget? :)

Svar: Tack för dina frågor :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilka är dina favoritsaker i hemmet?
Finns det något speciellt som du tycker om att fota? Tex. Naturbilder, djur eller mat osv.

Svar: Tack för dina frågor :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vad är din högsta dröm?

Svar: Tack för din fråga :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?