Food from around the world
Så var det fredag.
Det är konstigt hur jag faktiskt klarat av att bevara den där särskilda fredagskänslan trots att jag varken går i skolan längre och att jag är arbetssökande. Men inte mig emot; jag älskar fredagskänslan!
 
Idag efter MiROi blev det i alla fall en kort roadtrip till Luleå, där det i veckan pågår en typ av matmarknad längst Storgatan. Det är, så att säga, mat från världens alla hörn.
Sir Mark von Canon fick följa med, så vi avslutar den här dagen med en liten bildbomb :-) Hur låter det?
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh, nu blev jag supersugen på att åka till London!

Svar: Hihi :-) Ja, det blev nästan jag också när jag gick förbi det marknadsståndet :-) Dessutom var det mest färgglatt, och därmed roligast att fota :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Kul att se. :) Var där förra året, men hade tyvärr ingen möjlighet att åka dit i år. :(

Svar: Vad roligt att du tycker det :-D Det var så roligt att fota där, med alla färger :-D Jag hade aldrig varit där tidigare, så det blev lite spontanbestämt för mig att åka dit :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Men wow vilka fina bilder! Vad använder du för objektiv? :-)

Svar: TACK! Vad glad jag blev när jag loggade in på bloggen och såg din komplimang :-D
Till dessa bilder har jag använt mitt Canon EF 50mm f/1.4 USM. En fantastisk liten sak :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?