SC – Låttolkning
 


Ni kanske minns att jag för två veckor sedan blev inbjuden till en fotoutmaning som kallas Saturday Challenge. Förutom jag, så är det Johanna, Malin, Amanda och Aina som varannan lördag publicerar en bild på ett specifikt tema.
 
Den här veckan är det: Låttolkning
 
För mig som tyvärr (typ) aldrig lyssnar på musik var det en riktig tankenöt.
Dessutom är det ju typ en månad kvar innan det börjar blomma ute, så det är fortfarande den årstiden då det inte är överdrivet inspirationsfyllt att gå ut och fota.
Därför fuskar jag lite den här veckan, med en lite äldre bild ;-) Det är dock jag som har fotat den :-)
En Piteå-bild jag blir glad av att se. Egentligen är den inte överdrivet speciell och fotad utan någon direkt eftertanke. Men jag får en speciell känsla när jag ser den.
 
Så mitt bidrag den här veckan blir alltså denna bild från Piteå tillsammans med Euskefeurats låt Kwad´n.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilken härlig bild :D

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Helt Ok att fuska lite ibland med bilderna :-)
Snart kommer våren till er också.
Underbar bild av din systerson i inlägget nedan!

Svar: Ja, ibland måste man få fuska lite i fotoutmaningar och använda äldre bilder ;-)
Ja, snart är våren här hos oss också! Bara några veckor kvar innan det börjar blomma. Men våren har ju varit extra tidig i år, så det kanske börjar lite tidigare :-)

Tack för bildberöm :-D Ja, visst är han söt! Ett riktigt litet charmtroll :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Superhärlig bild! :)

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Svar: Tack snälla du Erica, vad glad jag blir! :) Speciellt eftersom bilden bara är snabbt tagen ute på gården, men oftast är de just de snabba ogenomtänkta bilderna som blir förvånansvärt bra!

Svar: Jag skrev bara sanningen :-) Det var en jättefin bild!
Jag håller med; ofta är det så att snabba bilder utan någon direkt tanke bakom kan bli riktigt bra :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?