Upptäcka detaljer
Jag hittade den här bilden igår när jag höll på att publicera ikapp bilder på min 365-blogg (har halkat efter under mars månad), och trots det enkla i den så kan jag inte låta bli att gilla den.
Den fick mig att tänka på hur man hittar detaljer nästan bara av att man håller i en kamera...
Jag hade inte tänkt på att det fanns en spegel ovanför bankomaten förrän jag gick förbi den med Canon i händerna ;-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

KUL!!
Roligt också att du fortfarande håller på med den mastiga utmaningen :-)
Ha en bra dag!

Svar: Tack :-) Ja, det är verkligen roligt när man hittar sådana detaljer man inte tänker på när kameran inte följer med :-)
Ja, jag försöker med årsutmaningen. Känner mig fortfarande för envis för att ge upp ;-)

Hoppas du haft en bra tisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Haha, cool bild :-).

Svar: Tack :-) Ja, det är så roligt när man upptäcker sådana detaljer att fota annorlunda bilder på :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

vilken cool bild.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?