Fyra till från julafton
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh vilka fina bilder! :) Du lyckas alltid fånga myskänslan på bild.

Förresten - min drop-down meny har råkat rulla upp och syns inte :( Mitt PRO-konto tog slut idag så fick ju reklam på bloggen men jag har förnyat det nu så det borde ju vara fixat? Vet du vad jag kan göra? :/

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
Såg som sagt i den andra kommentaren att designen fungerar som den ska nu :-) Så skönt att det löste sig. Det kan ha varit bara att den behövde lite tid att uppdatera sig från ett baskonto till prokonto :-)

Dock tänkte jag höra om det skulle vara okej om jag bara snabbt loggar in och lägger in headerbilden på din blogg? Upptäckte nämligen för ett tag sedan att själva bilden ligger kvar på min testblogg, och jag tror inte jag lade in den på din blogg (så bildkoden i din stilmall hör fortfarande ihop med min testblogg). Men om jag lägger in själva bilden på din blogg så kan jag radera den från testbloggen utan att headern försvinner från din blogg.

Hoppas du förstod något av mitt babblande ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Falskt alarm!! Det verkar fungera nu... Hehe :D

Svar: Vad skönt att det fungerar igen :-) Jag skulle precis svara på den kommentar du skrev angående designen.
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Absolut får du göra det! :) Det är samma lösenord sedan innan. Tror du har det i ett mail någonstans?

Svar: Tack :-) Jag uppskattar det. Jag fixar det nu direkt, så kan jag ta bort bilden från min testblogg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?