Julaftons morgon
Idag är det alltså dags...
Dagen hela december byggs upp runt omkring... Det är JULAFTON!
Och helt ärligt blir jag som ett barn på julafton. Jag är barnsligt förtjust i julen.
 
Vaknade tidigare än jag trodde jag skulle göra imorse, men då har jag verkligen hunnit njuta av julaftonsmorgonen.
Jag åt extra lyxig julfrukost i skenet av mitt nya Yankee Candle (ja, jag har äntligen köpt ett. "Christmas eve") samt lite andra ljus. Hur mysigt som helst!
Plus att jag såg julaftonsavsnitten av alla julkalendrar jag brukar... Mysteriet på Greveholm, Sunes jul samt årets "Tusen år till julafton" (jag gillade den för övrigt riktigt mycket).
 
Julklapparna är inslagna och håret nytvättat. Ska strax hoppa in i duschen också, och sedan är det inte särskilt länge innan jag ska börja dra mig mot Hortlax och årets julfirande hemma hos mamma och pappa.
Tänkte bara att jag skulle uppdatera lite grann här, eftersom det inte blev av att skriva någon julhälsning till er igår, och det vill jag ju gärna göra. Jag har inte så mycket läsare, men de jag har uppskattar jag verkligen något enormt! Ni betyder så mycket för mig!
 
Hoppas att ni får en riktigt GOD JUL allihopa!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

God jul! :)

Svar: Tack! Detsamma :-D Hoppas du hade en fin julafton!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

God Jul! Låter som en riktigt mysig julmorgon det där!
Åh smart att kolla på de gamla favoriterna i julkalendrar. Har två på VHS hemma och det är Julens Hjältar och När karusellerna sover :D Kanske ska kolla om på dem nästa år :D

Svar: Tack! Detsamma :-D Ja, det var jättemysigt! Vaknade tidigt, men då hade jag ju chansen att mysa lite extra :-)
Ja, jag gillar verkligen att titta på mina favoritjulkalendrar varje år. Det är perfekt! Ifall kalendern på TV något år inte är bra så får man i alla fall följa någon bra kalender om man tittar på sina favoriter. För mig är det som sagt Sunes jul och Mysteriet på Greveholm :-)

Hoppas du hade en riktigt fin julafton och att du får en mycket bra fortsatt julhelg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Hoppas ni hade en bra julafton och att även resten av julhelgen blir skön.
God fortsättning, Erica!

Svar: Tack! Ja, det blev en mycket mysig julafton :-D God mat, trevligt sällskap och fantastiska julklappar :-D
Hoppas du hade en fin julafton, och att du får en mycket bra fortsatt julhelg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?