Servisernas Servis!
Kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk på julaftonen... då min syster köpt den magiska Disney julservisen från Fyrklövern!
Alltså; den är så förbaskat VACKER! Jag har älskat den sedan första gången jag såg den, och det börjar vara många år sedan nu.
SÅ roligt att äntligen få äta julmiddag på denna sagoservis! :-D

En dag... En dag...
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Men ÅÅÅÅÅH vad snygga!!!!!!!!! Ge mig hehe :P

Svar: Ja, visst är det en otroligt snygg servis!! Den är verkligen underbar! Längtar till den dagen jag har råd att köpa en till mig själv :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
2

Det var verkligen "juligt". Vackra glas! Visst är det roligt att äta på fina tallrikar
och dricka från kristallglas. Julafton var vi fyra generationer här plus babyns pappa.
Vi åt på tyskt porslin, som en gång ägts av min makes farmor, och "verktygen" av
silver kom från hans farbror och faster. Glasen hade köpts av min dotter i Tyskland.
Man kan se att tallrikarna är gamla; ungefär hälften så stora som de moderna tallrikarna.
Passar mej alldeles utmärkt.. :)

Önskar dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR, Erica! Kram !

Svar: Ja, visst är den ljuvlig! Den Disneyservisen är verkligen helt underbar! Det har varit min Drömservis nummer 1 ända sedan jag såg den för första gången (och det är många år sedan nu).
Det låter som ni hade en trevlig jul :-) Roligt när man får vara tillsammans så många under den här underbara högtiden :-D

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Ja, det var verkligen en fin servis. Var är den köpt?

Svar: Ja, visst är den! Jag tycker den är helt underbar! Har drömt om den sedan jag såg den första gången för typ hur många år som helst (måste ha varit kanske riktigt i början av 2000-talet).
Det var på Tradera min syster hittade just den här servisen, men den säljs ursprungligen på Fyrklövern.se (http://www.fyrklovern.se/erbjudanden). Dock såg jag att de tydligen gjort om den lite på så sätt att de bytt ut en del av motiven i mitten av tallrikarna. Tydligen finns numera även nyare Disney, typ Frost, med.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?