Winter Piteland I
Nu har jag äntligen valt ut och redigerat en del bilder från lördagens kamerapromenad. Det var inte lätt, och eftersom jag är superdålig på att gallra, så blev det ändå 80(!) bilder att visa här på bloggen.
Detta betyder ju naturligtvis att jag inte kan lägga in alla i samma inlägg.
Eller kan och kan... Självklart kan jag ju det; finns ju inga restriktioner hur många bilder man får ha per inlägg ;-)
Det blir dock oregerligt långt, därför kommer jag att dela upp bilderna på flera inlägg.
Jag hade ju även tänkt vänta tills imorgon med att börja lägga ut dem, men eftersom det blev så många så måste jag nästan börja idag.
Men det kanske inte gör så mycket... ;-)
 
Börjar i alla fall med några bilder jag tog i mitt absoluta närområde; alltså en radie av typ tjugo meter från mitt hus.
Det här är alltså Piteå, den 31:a januari 2015...
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?