3 år (och 3 dagar)
 
Jag tänkte egentligen publicera ett sådant här inlägg den 17:e, men glömde bort det.
Så det får bli såhär istället... 3 år och 3 dagar ;-)
 
3 år och 3 dagar...
Så länge har den här älsklingen varit min trotjänare. 
I 3 år och 3 dagar (nästan) har vi skapat magi tillsammans.
Jag blir fortfarande överväldigad över hur man kan älska något materiellt såhär mycket! Den är fortfarande min drömkamera, trots att det gått tre år. Helt ärligt har jag inte ens suktat efter Mark III:an, för att jag är så oerhört nöjd med den här!
Jag kan fortfarande känna hur det fladdrar till i magen när jag tittar på den och inser att den faktiskt är min!
 
3 år med älsklingskameran!
Ser fram emot många fler :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Love, love, love that lasts!! Härligt!!
Ja, du har en såå fin kamera. I wish!!
Jag har min gamla 550D, och den lär jag väl behålla ett tag till trots att tidens tand bitit hårt på den.
Njut av din fina kamera, du tar verkligen fina bilder med den!

Svar: Tack :-D Ja, den är verkligen underbar :-D Jag är så tacksam över att jag fick möjligheten att äga en sådan kamera :-)
Du skapar också magi med din kamera! Du har tagit riktigt BRA bilder med din 550D!

Hoppas du får en fin fortsatt tisdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Bästa kameran håller jag med om! Min har tjänat mig troget i två år, men jag ser många år framför oss ännu :D

Svar: Ja, visst är det en underbar kamera :-D Och förhoppningsvis framtida inkomstkälla för mig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?