Första året tillsammans med Mark
Då jag inte har några toppenidéer för bloggen just nu så tänkte jag lägga upp lite favoritbilder från mitt första år (2012) tillsammans med Mark; som fortsättning på 3-årsinlägget för ett par dagar sedan.
Och jag kan säga som så... det är inte lätt att välja ut bara några bilder!
Blev ändå ganska många, trots att jag har sållat ganska rejält.
Trots att jag ibland har längre uppehåll då jag knappt fotar något, så fotar jag mer än jag tror ;-) Bildarkivet är verkligen ENORMT!
 
En stund senare: Jag var tvungen gå in och kolla hur stort arkivet egentligen är... Och jag har 994 GB bara i bilder!! Det är ju för sjutton nästan 1 TB!!! Nog för att jag fotar i RAW, men ÄNDÅ! Nästan 1 TB bilder...
 
Nåja; här är i alla fall några favoriter från första året med Mark:
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ja, det är bilder det!!
Har du dem på olika hårddiskar?
Verkligen en bildskatt!
Mark är en master. Eller nej, det är du som är mästare. Otroligt fina bilder.
Önskar dig en fin helg!!!!

Svar: Ja, det var mer än jag trodde :-)


Jag har dem på två olika hårddiskar -WD (WesternDigital), en på 1TB och den andra är på 3TB.


Ja, visst är Mark en Superkamera :-D Jag verkligen älskar den!


Hoppas du får en mycket FIN helg!! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vilka fina bilder! Älskar att kolla på dina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?