Januarinytt på bloggen...
 
Äntligen har jag fått undan juldesignen här på bloggen. Det var verkligen på tiden.
Vet tyvärr inte riktigt om jag är 100% nöjd; vi får väl se om jag byter senare. Men för tillfället ville jag som sagt bara bli av med julen.
 
Jag var in på min gamla blogg för ett tag sedan och liksom "återupptäckte" den sista designen jag hade där. Så jag tänkte prova ha en ungefär likadan en stund här också :-)
Den nya är, som ni ser, lite ljusare och har lite andra detaljer. Men annars är den likadan.
 
Jag har även gjort bilderna lite mindre -620 pixlar, istället för 700.
Egentligen gillar jag större bilder, ville prova hur det känns med lite mindre igen. Jag sparar och laddar dock upp dem i 1000 pixlar, så det är enkelt att bara ändra bildstorleken i Stilmallen sedan.
 
Vad tycker ni?
Era fantastiska kommentarer!
1

Snyggt!!! Så fint!
OO gud vad jag önskar att jag kunde designa på min blogg. Men jag är helt tappad bakom en vagn då det kommer till det.
Önskar du kunde hjälpa mig.
Så fin vinterbild du har i din header!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min nya design :-)
Jag önskar att jag kunde designa på alla bloggportaler :-) Hade varit roligt att kunna hjälpa fler än bara de som har en blogg.se-blogg :-) Tyvärr får jag nog hålla mig till blogg.se för tillfället.

Och Tack! Vad kul att du gillar snöbilden i headern! Den är fotad för två vintrar sedan (2013) då det var riktigt mycket snö :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag har laddat ner en av dina designer. Jättefina och så duktig du är! :) Tänkte fråga om det är okej om man gör lite ändringar på designen, typ lägga till drop-down meny o.sv? Länk till din blogg är kvar såklart. Kram Sara

Svar: Tack för din komplimang! :-D
Ursäkta för sent svar. Ja, när det gäller designerna som ligger uppe så är det okej att ändra. När det gäller gratisdesigner i framtiden så kommer jag eventuellt att skicka med lite användarvillkor, men de som redan ligger uppe får man som sagt ändra i :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?