Nicke Nyfiken testar Marabou Japp
Hej på er!
Här kommer ett av mina oregelbundna blogginlägg ;-)
Ni börjar säkert vara trötta på att höra detta; men jag vet att jag är en riktigt dålig bloggare just nu. Lovar dock att jag håller på att, som bäst, fundera ut bra bloggämnen så att jag kan komma igång med full kraft igen.
Jag älskar ju att blogga, och vill absolut inte sluta.
Hoppas ni har tålamod med mig; för jag kommer tillbaka :-)
 
Idag har jag faktiskt varit ute på en ungefär två timmar lång fotopromenad, och kom hem med 390 bilder, så nu har jag äntligen lite nya fräscha bilder att visa er :-) De kommer att komma upp här i början av nästa vecka.
 
När jag var på väg hem från fotopromenaden gjorde jag en liten avstickare in på Hemmakväll och köpte den nya Marabou Japp. Nicke Nyfiken i mig kan ju inte ignorera en sådan nyhet ;-) 
Dock kan jag tyvärr inte riktigt ge den full pott. 
Den var god, men i sötaste laget. Jag kommer absolut att köpa den fler gånger, men inte alltför ofta. 
Apelsinkrokant is still my number one.
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag gillar oxå bäst aprlsinkrokant :-) Får man fråga vad du använder för redigeringsprogram?

Svar: Ja, apelsinkrokant är den bästa :-D
Jag använder mig av Photoshop CS5 för redigering av mina bilder :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?