Så var man 31 då...
Då var min födelsedag slut för i år.
31 år.
Har nästan svårt för att ta in att jag passerat trettio med ett år. Känner mig mycket gammal (ja, jag vet att allting är relativt. Men jag känner mig gammal).
Nåja, jag ska inte babbla på alltför mycket då jag är väldigt trött. Plus att jag ska upp och jobba imorgon.
Fler bilder från dagens firande kommer imorgon.
 
 
 
Den klassiska synen när man haft gäster hemma ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Grattis i efterskott! :D Hoppas du hade en trevlig födelsedag :D

Svar: Tack! Ja, jag hade en mycket trevlig dag (trots allt regn som kommit) :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
2

Hallå och grattis! Jättekul bild ! Vilka vackra kaffekoppar du har.
Snyggare än de moderna muggarna, mycket snyggare, och trevligare
att dricka ur - tycker JAG iaf.

Födelsedagar i USA är annorlunda. Man bjuder själv inte på födelsedagskalas.
I stället blir man bjuden. Som det är i Sverige, är det ingen undran att så
många "undanber sej all uppvaktning", eller sätter in annons "bortrest"
när det gäller 50, 60, 75-årsdagar.
De där tidiga uppvaktningarna är en underlig vana. "Ta födelsedagsbarnet
på sängen".

Glad att du hade en trevlig dag!

Svar: Tack!
Och tack; vad kul att du gillar bilden och kopparna. De röd-blå lägre kopparna (med blåa handtag) har jag fått för några år sedan av en gammelfaster :-) Ja, de är fina att duka med när det är födelsedag istället för t.ex. vanliga vardagsmuggar ;-) Även om jag tycker sådana också är trevliga att dricka ur :-)

Vad roligt att läsa om hur man firar födelsedagar på olika ställen (jag gillar sådant) :-D

Håller med; det är nog inte så konstigt med alla "firande undanbedes" här i Sverige. Dock måste jag nog säga att jag ändå föredrar det svenska sättet att ha födelsedagsfirande...
Att själv vara den som bjuder in betyder ju i alla fall att man får bestämma själv hur stort eller litet man vill ha det.

Morgonfirandet med paket på sängen minns jag med glädje från barndomen (nu bor jag ju ensam, så det blir inget med det ;-)) Det var den enda dagen man faktiskt vaknade typ två timmar innan man egentligen skulle stiga upp. Sedan låg man kvar och försökte, utan lyckade resultat, somna om igen ;-)

Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grattis! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?