Kanelbulle + Glass = sant
Som ni vet vid det här laget så är jag nyfikenheten själv när det kommer till nyheter, och detta var inget undantag.
Har sett denna smak tidigare, på amerikanska bilder. Och när den nu kom hit till Sverige var det ganska självklart att den skulle få följa med mig hem.
Egentligen hade jag inte direkt några förväntningar på den, annat än att jag misstänkte att den skulle smaka väldigt annorlunda. Kanske till och med lite för annorlunda för min smak. Jag menar, kanel och glass låter ju onekligen som en väldigt mystisk kombination...
 
Jag hade fel.
Den seglade upp på förstaplatsen av mina favoritsmaker av B&J´s!
Visst, det kändes först lite underligt med kanelglass", men när jag vant mig var det faktiskt en riktigt lyckad kombination :-)
Har ni smakat?
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?