Sant och Falskt
Jag börjar väl som jag alltid gör nuförtiden... Är det REDAN Onsdag!?! Jag fattar inte hur veckorna kan gå så sanslöst fort!
Nåja, det är väl bara att acceptera och försöka hänga med ;-)
 
Idag tänkte jag köra på en sak som jag hittade ute i bloggvärlden för ett tag sedan, och jag tyckte det lät riktigt roligt. Speciellt för mig som älskar listor ;-)
Det är en sådan där "5 fakta om mig"-lista, men med en liten twist.
 
Jag kommer att skriva upp 6 st. fakta om mig i det här inlägget.
5 av dem är sant, och 1 av dem är falskt.
Ni får gissa vilket av dem som är falskt, och sedan publicerar jag svaret i ett inlägg imorgon.
Ni som känner mig personligen får inte svara ;-)
 
6 fakta om mig
 
1 ♦ Jag hatar mjukt dasspapper.
2 ♦ Jag kan räkna upp alla Idol-deltagare, ända från starten 2004. Även vilket år de var med.
3 ♦ Den första biofilm (som inte var barnfilm) jag såg var Titanic. 
4 ♦ Jag har aldrig smakat Kräftor.
5 ♦ Jag har lätt att anpassa mig till nya situationer.
6 ♦ Jag har aldrig läst en bok mer än en (1) gång. (bilderböcker räknas inte).
Era fantastiska kommentarer!
1

Nummer 2, tror jag. Du känner inte till alla deltagare i Idol ;-)

Svar: Tack för din gissning :-) Meddelar rätt svar imorgon.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Gissar att nr 4 är falskt. :)

Svar: Tack för din gissning :-) Svaret kommer strax upp :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
3

Hej igen! Har du tittat in på "I en annan del av skärgården" nyligen?
Farbror Henning har en intressant bild i dagens inlägg.

Svar: Hej! Nej, tyvärr har jag inte varit inne där och kollat så mycket den senaste tiden. Men jag ska göra det vid tillfälle :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?