Några dagsfräscha och våriga bilder
I eftermiddags var jag tvungen att gå ner till Apoteket en sväng, och då fick käraste Mark följa med. Inte för att det är långt (typ femtio meter), men han skriker verkligen att få jobba. Därför blev det att jag fotade några snabba bilder på vägen hem.
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Så fina, våriga bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Så vackert och skirt ni har nu.
Här är våren över och det är sommar.
Njut av er fina tid nu!

Svar: Ja, vi har verkligen kommit in i det underbaraste skedet av våren nu :-D Alla löv är fortfarande ganska små, men tillsammans bildar de den där sagolika, skira grönskan som jag ÄLSKAR :-D
Jag passar verkligen på att njuta allt vad jag bara kan av den här tiden!

Hoppas att du får en fin helg och en mycket fin semestervecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Nästan så jag kan känna doften av sommar påväg i dessa bilder, underbart <3

Svar: Tack! Vad roligt att den känslan förmedlas genom bilderna :-D Det är precis det som jag vill förmedla när jag fotar den här årstiden :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
4

Tycker mycket om den första bilden. Björkarna är ljuvliga så här års.
Kul inslag är killen på cykeln. Tycks inte var nån rusningstid precis. :)
Kan nästan känna doften av späda björklöv. Gillar!!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilden :-D Ja, det är verkligen härligt just nu, när grönskan är sådär alldeles skir.
Hihi; nej, det var inte så mycket folk på stan då :-) Det var under den senare delen av eftermiddagen i torsdags. Dock är det gågata där bilderna är fotade, därav bristen på bilar :-)

Hoppas du får en fin söndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?