Höstgryta
Jag lovar att det inte kommer bli sådana här inlägg på bloggen jämt. Kan ju lätt bli lite tråkigt de gånger jag bara värmt upp en av de matlådor jag har i frysen ;-P
Men det kan komma upp någon sådan här bild de gånger jag t.ex. provat något nytt, och såhär de första månaderna med LCHF kan det ju bli en del sådant ;-)
 
Idag blev det i alla fall en köttgryta. Hittade receptet någonstans på internet i början av min LCHF-resa.
Dock är just det här receptet i original inte riktigt LCHF, då det till exempel ska vara äpplen i den, men jag har modifierat det lite.
Plus att jag satte i en gnutta soja, för att få lite färg, även om det inte heller är direkt LCHF. Dock är det så pass lite, så det struntar jag i.
 
Jag älskar verkligen att recepten i den här kosten är så enkla OCH goda! 
 
 
Jag äter numera min mat på assietter. Det gör risken mindre att man ska äta för mycket. 
För även om mat äter LCHF (som ju jag gör just för viktnedgång) går man ju naturligtvis upp om man äter för mycket.
Filosofin inom den här kosten är ju trots allt "ät när du är hungrig, tills du är mätt" (alltså varken mer eller mindre).
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?