Jag har gått ner sjutton mjölkpaket
 
På något sätt känns det mer verkligt när man omvandlar siffrorna i något riktigt, något fysiskt.
När man kan se det. När man kan känna det... 
Bilden visar alltså antalet kilon jag gått ner.
Jag har hittills gått ner 17 mjölkpaket :-D 
Motivationen är på topp! 
Det enda man inte kan se på bilden är hur tungt det är; men jag kan lova -det är Tungt!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Grymt jobbat! :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Så duktigt! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Duktiga duktiga DU!!!!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Ja, det är verkligen jättetungt. Vi får ofta ett sånt "paket" med 12 mjölk på jobbet och det är ingen barnlek att lyfta det.

Svar: Ja, visst är de tunga, de där 12-paketen med mjölk! Och eftersom ett mjölkpaket väger ungefär 1 kilo, så tyckte jag det kunde bli en perfekt bild till bloggen ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?