Kladdkakans dag
7:e november betyder att det är Kladdkakans dag. 
Riktigt oviktigt, men är man bloggare så är man ;-) Och då det inte blir någon kladdkaka för min del idag då jag fortfarande inte äter sötsaker kan jag ju i alla fall uppmärksamma dagen här på bloggen.
Bilden är därför från förra året.
 
Dessutom behövde jag verkligen en paus i det projekt jag hållit på med idag...
Igår kväll spelade jag nämligen in en vlogg (videoblogg). Min första, då jag tänkte prova på att börja YouTube:a. För ett tag sedan laddade jag nämligen ner en Trialversion (30 dagars provperiod) av Adobe Premiere Pro, vilket är ett videoredigeringsprogram. Jag har ju nämligen ingen Appledator, så jag kan tyvärr inte använda mig av Final Cut Pro (det lär vara bland det första jag köper den dagen jag blir med mac!)
Dock har jag hela dagen idag haft problem med att programmet hänger sig, och så måste jag börja om från början. Till slut blev jag i alla fall less, och bestämde mig för att ta en paus.
Men ni kommer absolut att få veta när min första videoblogg kommer upp på min kanal :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?