This is me; 13 weeks apart
Jag vet att det blir mycket sådana här inlägg just nu, och jag ber om ursäkt ifall det finns någon av er som inte gillar dem.
Dock är det ju så att det här är en så pass stor del av mitt liv just nu att det nästan vore omöjligt att det inte skulle färga av sig i bloggen.
 
Det var i alla fall så att jag igår, onsdag, hittade en bild av mig fotad bara några dagar innan jag började äta LCHF. Och i samband med den bild jag tog i fredags samtidigt som jag filmade lite tänkte jag att det kunde bli ett bra blogginlägg ;-)
 
Första bilden är alltså strax innan starten på min viktresa. Min utgångspunkt, så att säga. 
Andra bilden är fotad i fredags; 17 kilo lättare. 
Jag vet att andra bilden är tagen aningen högre än den första, men lite skillnad är det nog ändå? Eller? 
Jag tycker man blir så hemmablind när man ser sig själv varje dag... 
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Det är otroligt stor skillnad!! BRA jobbat Erica! Jag är så glad för din skull! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir för din kommentar :-D Vad roligt att du tycker det syns; som sagt blir man ju så lätt hemmablind när man ser sig själv varje dag :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ja, jag är också så glad för din skull!! Keep this up, dear!! Du kommer att lyckas gå ner till målet. OCH klart att det SYNS skillnad, 17 kilo är ingen lek!!
Säger bara; HEJA ERICA!!!!!

Svar: Tack! :-D Ja, det känns verkligen bra just nu! Jag känner mig verkligen positiv till att faktiskt komma ner till min målvikt den här gången :-D
Och era kommentarer bidrar verkligen otroligt mycket till den motivation jag har :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Wow, jättebra jobbat! :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

så himla bra gjort!
Jag äter också enligt lchf, just för att min hud alltid ser bättre ut :)

Svar: Tack! :-D
Vad roligt med fler som äter LCHF! Ja, det är så mycket mer än vikten (som jag mest kör för) som blir bättre/bra av just LCHF :-D Förutom vikten så har min mage blivit helt bra sedan jag började med den kosten.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ewa
5

Så himla roligt att det går så bra för dig med LCHF. Du är superduktig! Fortsätt så👍

Svar: Tack! Ja, det känns verkligen så roligt att jag äntligen hittat något som passar mig som hand i handsken :-D Jag har fått så mycket positiva effekter av LCHF, förutom vikten. Bland annat har min mage lugnat ner sig och blivit helt bra, och innan jag lade om kosten hade jag problem 6-7 dagar per vecka... Så jag kommer absolut att fortsätta med detta :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?