(Sent) SC – Komplementfärger
Jag är med (än så länge i alla fall ;-)) i ett tema som kallas Saturday Challenge. Det är en liten grupp bloggare som varannan lördag tolkar ett speciellt tema med hjälp av foto. Tyvärr har jag varit så dålig på att delta; men har tänkt skärpa mig.
Jag tycker ju faktiskt att det är roligt med teman här i bloggvärlden, och det skulle vara tråkigt att inte vara med i något. Jag tyckte ju om att vara med i Show&Tell/Galleri Fredag när det begav sig (innan det temat lades på is p.g.a. svagt deltagande).
 
Jag är dock medveten om att jag är en vecka sen med mitt bidrag här... Det var förra lördagen det var Saturday Challenge på temat komplementfärger, men jag publicerar ett bidrag ändå.
"Bättre sent än aldrig" kanske jag får tänka ;-)
 
Tyvärr har jag haft så svårt att komma mig iväg och fota de senaste veckorna. Det är väl ingen ursäkt egentligen; dock en förklaring.
Därför får det bli en reprisbild; en bild jag tog en sommardag för ett par år sedan. Men jag tänkte att Sveriges flagga egentligen är ett klockrent motiv när jag ska fota just komplementfärger :-)
 
 
En liten bonusbild fick det bli när jag ändå är igång ;-) Tänkte inte på den här bilden, men den innehåller ju också komplementfärger -röd och grön...
Era fantastiska kommentarer!
1

Underbar ros-bild! Ha en fin söndag.

Svar: Tack :-D Detsamma!
P I X E L I E - Erica Pettersson

VERONICA - fashionblog
2

Riktigt härliga bilder! Älskar detta :) Kramar fina du!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Riktigt fina bilder, spc ros bilden!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Härliga bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

såå himla vackert:D!! wow <<3

Svar: Tack! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?