Sweet mail
Känns underbart att få ett sådant här brev när man ligger sjuk hemma!
OBS! Jag är INTE ironisk, utan det är ju så att min nystartsanställning kickar in på torsdag, vilket betyder att jag slipper vara inskriven i Jobb -och utvecklingsgarantin. Jag hamnar så långt från Fas 3 man kan komma, typ! :-D
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Yes! Grattis. Jag vet hur det känns satt fast alldeles för länge i den där skiten rent ut sagt.

Svar: Tack! Ja, det känns verkligen otroligt skönt! Och OM jag senare måste skrivas in där igen så är jag så långt från Fas 3 som möjligt (är nästan det allra bästa). Och vem vet... det kanske är borttaget tills dess ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

SÅ otroligt skönt, Erika. Äntligen.
Var är det du jobbar nu? SÅ himla glad att det blev fast jobb för dig till slut.

Svar: Tack! Ja, det känns verkligen så otroligt skönt! :-D
Det är en s.k. Nystartsanställning Till att börja med ett halvår, men med möjlighet till förlängning till ett år. Dock är tanken att jag, när jag känner mig ännu mera säker inom yrket, ska anmäla mig till vikariepoolen inom yrket (Måltidsservice), och på så sätt kan det ju bli att jag får fortsätta jobba även efter året har gått.

Jag jobbar i köket på en förskola. Dock inte samma som i somras, då det inte var heltid där. Egentligen är det inte heltid på den här förskolan heller, men hon jag jobbar med är 6 timmar i köket på den förskolan, och sedan städar 2 timmar på en annan förskola. Och eftersom jag följer hennes tider, så blir det ju heltid sammanlagt.

Tyvärr måste jag vänta tills i slutet på november innan jag får min första lön, eftersom jag kommer ha timlön. Vilket betyder att i början av november lämnar jag in min närvarorapport för oktober, och så kommer den lönen i slutet av november. Men den som väntar på nåt´ gott... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Anonym
3

Härligt!!

Svar: Tack! Ja, det känns så skönt!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Sara
4

Grattis! Så roligt! Tänk, sedan får du ju pengar lagom till jul också! :-)

Svar: Tack! Ja, det är jätteroligt :-D Precis; blir pengar lagom till jul :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Hmm, det var jag som lämnade den anonyma kommentaren, var inte meningen att vara anonym!

Svar: Ingen fara :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Grattis! Kan tänka mig att det är skönt att lämna FAS 3. :)

Svar: Tack! Ja, det känns så skönt att slippa jobb -och utvecklingsgarantin! Tror inte att jag riktigt hann gå in i Fas 3, men jag antar att det var mycket nära... Och nu, OM jag måste gå tillbaka till AF sedan, så är jag så långt ifrån Fas 3 som det går. Och vem vet; om/när den tiden kommer så kanske det är bortplockat... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?