Therese & Fredrik
Hej igen!
Glest som vanligt mellan blogginläggen, men det är väl bättre än att publicera en massa små struntinlägg. Eller?
Förra helgen, lördagen den 12:e september, agerade jag Fotograf på min systers bröllop vilket ägde rum på Storstrand i Öjebyn (strax utanför Piteå).
Här kommer ett smakprov från dessa bilder, vilka jag fått tillstånd att lägga ut. Dock vågar jag inte lova att det kommer fler bilder, men får jag tillstånd för dem senare så kommer ni naturligtvis att få se dem också :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag älskar våra bröllopsbilder, jag tycker själv att det lyser om oss! :) En av de lyckligaste dagarna i mitt liv!

Svar: Det är så roligt att ni gillar bilderna :-D Ja, jag håller med; det syns verkligen på bilderna att ni är lyckliga!
Det var verkligen ett fint bröllop och en mycket trevlig bröllopsfest :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag har dessutom tittat på filmen från vigseln (flera gånger, haha), och den blev ju jättebra! Jag tyckte inte alls att den blev skakig. Visst, en hör ett litet brummande från kameran, men en hör ändå tydligt vad både vi och prästen säger. :) Jag blev helt lycklig när jag tittade på den, så tack för att du filmade. Underbart att kunna uppleva den stunden fler gånger! :D

Svar: Vad roligt att ni gillade videon :-) Vid något tillfälle kanske min brännare bestämmer sig för att samarbeta ;-) så att jag kan bränna ut den på skiva.
Kram!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vad roligt! Fina bilder. Speciellt de två översta bilderna gillar jag.
Ha en fin helg.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Den översta gillar jag också; det var en riktig lyckträff att gå ut en sväng vid solnedgången :-)
Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Vilka underbara bilder, helt fantastiska! Kärlek kan man verkligen inte få för mycket av :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Nej, precis! Kärlek är något man verkligen ska slösa med/sprida omkring sig :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?